יום רביעי, 23 בנובמבר 2011

קציצות עם פלפלים קלויים ופטריות

השבוע התחשק לי להכין קציצות, דבר שלא קורה הרבה, לא בגלל שאני לא אוהבת ,אלא בגלל שרק אני אוהבת!!!
אז החלטתי להשקיע בעצמי ולהכין קציצות שוות במיוחד(:
למלית הבשר הכנסתי פלפלים קלויים שהיו לי במקפיא
שמתי המון פטריות ויצא טעים מאוד.
לקציצות:
רבע קילו בקר טחון
רבע קילו עוף טחון...אפשר להכין רק מבקר או רק מעוף אני אוהבת לערבב
3 פלפלים קלויים חתוכים לקוביות
2 שיני שום כתושות
בצל קצוץ
2 כפות פירורי לחם
2 כפות סולת
כורכום
חצי צרור כוסברה קצוצה
מלח, פלפל שחור, מוסקט וכף מרק עוף וכף חוייאג' למרק. לערבב הכל יחד וליצור קציצות.

בסיר רחב לטגן 3 בצלים עד להשחמה  להניח על הבצל את הקציצות ולתת להם בישול של כמה דקות...עדיין ללא נוזלים!
אחרי מספר דקות להוסיף 2 קופסאות של פטריות טריות או משומרות
2 שיני שום כתושות ,ואת אותם התבלינים כמו ששמנו בבשר. להוסיף מים  כמעט עד לכדי כיסוי הקציצות ולבשל במשך 45 דקות
בתאבון
כדאי להיכנס לפיסבוק של ברוכים הבאים למטבח שלי...למי שרוצה לקרוא קצת פרטים עלי(:

2 תגובות:

  1. מדהים. נראה פשוט מדהים. כל מאכל שמשלב בשר עם פטריות זוכה מבחינתי ביותר נקודות זכות.

    השבמחק

Powered By Blogger