יום שלישי, 21 בדצמבר 2010

עוגיות בריאות

את המתכון לעוגיות הממכרות הללו קיבלתי מגיסתי.
אני שיניתי את המתכון לפי טעמי האישי.
אני מביאה את המתכון שלה ואת השינויים שלי.

המתכון המקורי.
2 כוסות שומשום
כוס וחצי גרעיני חמניה
רבע כוס, עד חצי כוס סוכר דמררה
2 ביצים.
לערבב ולצקת בכף עוגיות לתבנית.

לאפות ב180 בערך 15 דקות.
השינויים שלי.

מאחר ואני לא אוהבת הרבה שומשום ,וכוס וחצי גרעיני חמניה זה המון קלוריות.
שיניתי את המתכון למשהו יותר בריאותי, שיתאים גם לבן שעוסק בספורט ויתן לו הרבה אנרגיה.

המתכון שלי

חצי כוס שומשום
כוס   ורבע שיבולת שועל
חצי כוס שקדים  מולבנים קצוצים דק
רבע כוס שוקולד מריר קצוץ דק
כף גדושה גרעיני צ'יה
רבע כוס סוכר גולדן
וכף נבט חיטה
2 ביצים.

אותו זמן אפיה כמו במתכון הקודם.

למי שתוהה מה זה גרעיני צ'יה, אנא הקישו בגוגל ותקבלו הסבר. צ'יה קונים בבית טבע בלבד .
בתאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger