יום שני, 17 בינואר 2011

לכבוד ט"ו בשבט.




קודם כל אתחיל בוידוי.
מדי פעם פונים אלי  חברות מסחריות על מנת לפרסם מוצרים שלהם בבלוג ואני מסרבת.
בלוגרים נהנים לפעמים מביקורים במסעדות או בקבלת מוצרים חינם על מנת שאחר כך יפרסמו את זה בבלוג שלהם.
כל אחד ובחירותיו הוא.

אני נמנעת מהדברים הללו בדרך כלל. אבל היום אחרוג ממנהגי.

אני צרכנית גדולה של תבלינים,  ואגוזים , ובכלל כל מיני דברים שקשורים למטבח, לאפיה ולבישול.
עד לא מזמן הבעל היה קונה לי בשוק או שהייתי קונה בחנויות המתמחות.
 לפני כמה חודשים נפתחה אצלנו ביישוב חנות גרעיני עפולה, ניסית כמה פעמים את התבלינים שלהם והייתי מאוד מרוצה.
הרי בתבלינים חשובה הטריות הארומה ולא פחות המחיר. המחירים בחנות זולים יותר מהשוק.
 החלטתי גם לקנות בחנות  פירות יבשים לט"ו בשבט.  הכל בחנות טרי, בעל החנות, יוסי בחור אדיב ומקסים.



כשבאתי הבייתה טעמתי קצת מכל שקית.
והכל פשוט טרי ומשובח. בגלל השרות המקסים ,המחירים והטריות החלטתי  לפרגן ולפרסם אותו כאן אצלי.
 ולא, אין לי הטבות ,או הנחות ואני לא קרובת משפחה של המוכרים.
אני כותבת כאן את חוויתי האישית מהחנות.
אני ,כבר לא הולכת לשוק....
אז אם אתם גרים ברחובות, מזכרת בתיה והסביבה אני ממליצה מאוד לקפוץ לחנות ולהנות  משפע של פירות יבשים, פיצוחים ותבלינים טריים וטעימים.
 צילמתי עבורכם את שולחן ט"ו בשבט בחנות.
תהנו.
גרעיני עפולה
רחוב השוטרים מזכרת בתיה
08-9104243


שימו לב למבחר של הפירות היבשים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger