יום רביעי, 10 ביולי 2013

פשטידת בורגול,נענע,שקדים ועוד...

פשטידה נהדרת שהכנתי לי למנה צמחונית בשישי שעבר.
המתכון מהספר הנפלא של "ליה פינדר שומרון"
זה המתכון השני שאני הכנתי ממנו והוא מוצלח ביותר.
אני שיניתי כמה מרכיבים לפי טעמי האישי, אסמן אותם  עבורכם.
תהנו.


מרכיבים:
3/4 כוס בורגול עבה
2 כוסות מים רותחים
2 ביצים
1/4 כוס טחינה גולמית משומשום מלא.....במקום טחינה שלא הייתה לי ,שמתי 4 כפות שקדים טחונים מעורבבים עם כף שמן קוקוס
350 גרם דלורית מגוררת...אני שמתי דלעת
חופן כוסברה או פטרוזיליה, מגוררת...אני שמתי נענע
1 בצל, קצוץ
1/3 כוס קמח מלא או קמח כוסמין
מלח ופלפל שחור
מעט קינמון
1/4 כפית כמון

אופן ההכנה:
1. משרים את הבורגול במים הרותחים ומכסים. כעבור 20 דקות מסננים היטב.
2. מחממים את התנור ל-180 מעלות.
3. בקערה גדולה טורפים את הביצים, מוסיפים את הטחינה ובוחשים היטב עד שנוצר מרקם צמיגי.
4. מוסיפים את הבורגול המסונן, הדלורית, הכוסברה והבצל ומערבבים היטב. מוסיפים את הקמח בהדרגה ותוך כדי בחישה. מתבלים ומערבבים.
5. יוצקים את הבלילה לתבנית משומנת ואופים במשך כ-30 דקות, עד להשחמה.הכנתי בתבניות אישיות.
בתאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger