יום ראשון, 20 במאי 2012

יום ירושלים

היום יום חג לבירתנו היפה.וכיאה לבלוג שעוסק באוכל גם רשומה זו תעסוק באוכל.(:
"עשרה קבין של יופי ירדו לעולם,תשעה מהם קיבלה ירושלים ורק אחד לעולם כולו"...(תלמוד בבלי,סדר נשים, מסכת קידושין) .משפט זה אומר הכל על העיר המיוחדת שלנו.
ירושלים, העיר הכי יפה בעולם  גם לדעתי,  אני מאחלת לך ביום חגך, שתפרחי, שתמיד תהיי מאוחדת ומיוחדת ומי ייתן שיבנה בך בית המקדש.

אין מקום בירושלים שאני יותר אוהבת לטייל, אחרי הכותל והרובע מאשר, שוק מחנה יהודה.
לכבוד יום ירושלים, הנה כמה תמונות מהביקור האחרון שלי בשוק. בואו לבקר בה, ובמיוחד היום, יש המון חגיגות(:








2 תגובות:

  1. חג שמח מאיוש !!
    רשומה מרגשת מאד
    ואני אגלה לך סוד - אף פעם לא הייתי בשוק מחנה יהודה
    אז תודה לך שבעזרת הרשומה הזאת אני "מהלכת" בשוק

    השבמחק
  2. היי וייני. חג שמח גם לך. אם לא היית במחנה יהודה עדיין לא מאוחר(: קחי לך יום חופש או אפילו אחר צהריים אחד ולכי לטייל. צפויה לך חוויה מהנה.

    השבמחק

Powered By Blogger