יום רביעי, 18 במאי 2011

פטיפורים ועוגות חגיגיות

להנות ולתת לתמונות לדבר בעד עצמן...















עוגת מוס גבינה עם קיווי




















מיני פאי עם שוקולד לבן וג'לי רימונים




 להזמנות ניתן לפנות אלי במייל



 עוגת מוס שוקולד לבן  במלית מוס פירות יער

 עוגת מוס שוקולד אפויה. ללא גלוטן


פאי פירות קיץ בקרם שקדים




קרוקומבוש






 נשיקות מיוחדות
עוגת מוס 3 שכבות. שוקולד,לבן וערמונים.








 עוגות גבינה קרות




 עוגות בדפנות דקורטיביות




























 הזמנות דרך המייל





 קדאיף ממולא במוס















עוגות בדפנות דקורטיביות


 עוגת מוס גבינה בטעם קפה




טירמיסו
 עוגת גבינה עם נגיעות שוקולד


  עוגת גבינה ,5 שכבות 3 טעמים

  עוגת גבינה נימוחה
  עוגת גבינה שוקולד


9 תגובות:

  1. נו בוודאי לתת לתמונות לדבר לבד, כי אחרי שרואים את הפטיפורים המקסימים האלה במילא אי אפשר כבר לדבר.
    מקסימום לאכול אותן :)

    השבמחק
  2. מחיפוש מתכונים לשבועות הגעתי אליך, בלוטות הרוק שלי בהתפרעות מוחלטת.......יש סדנאות שאוכל להרגיע בהן את הבלוטות או דרך לרכוש ?
    יום טעיםםםםםםםםם

    השבמחק
  3. תודה רבה.
    בוודאי שאפשר לרכוש . צור\י איתי קשר במייל.
    mayasszs@walla.co.il

    השבמחק
  4. היי נעים מאוד, אני אורה ,גיליתי אותך מיה רק היום בבוקר (: ואווו....תענוג לצפייה. כל הכבוד!!!!

    השבמחק
  5. שלום
    אני נהנת כל רגע מהבלוג שלך ומהתמונות המרהיבות
    רציתי לשאול האן אני יכולה ללמוד אצלך כמה פטיפורים
    לעשות באופן פרטי
    0774000270 ריקי

    השבמחק
  6. ללא ספק כישרון לא חסר לך! כל המטעמים הללו נראים פשוט מדהים. אהבתי בעיקר את הנשיקות המיוחדות :)

    השבמחק

Powered By Blogger