יום שישי, 17 באפריל 2020

מאפה עגבניות וחצילים של מאיר אדוני

 פסח נגמר...זה הזמן לדברים קלילים.
לפני שנה,בעיתון סופ"ש מאיר אדוני העלה את המתכון הזה....מאיר אדוני בדרך כלל הוא לא הפייבוריט שלי במטבח :) רוב הדברים אצלו מורכבים ומיליון שלבים..ואני אוהבת שגר ושכח .
אז כשראיתי את המתכון הזה ,ואחרי קריאה הבנתי שהוא ממש קל הייתי חייבת להכין.

קל,קל וטעים טעים!
במתכון המקורי הוא שם אנשובי וצנוברים,אלו שני דברים שאני לא מכניסה לפה :)
מי שרוצה מוזמן להוסיף.

למתכון צריך:
בצק עלים...משתמשים רק ברבע מהבצק. מהשאר תכינו דברים אחרים...
חציל אחד גדול קלוי ,לרוקן אותו ולשים את המלית בקערה
 בסיר לטגן בצל אחד גדול עד שמזהיב
כשמוכן להוסיף אליו את מלית החצילים. לתבל במלח,פלפל שחור, וטימין. אני שמתי אורגנו וטימין

ועכשיו יש לחתוך ריבוע מהבצק עלים ולעשות לו מסגרת מבצק.
בתוך הריבוע יש לפזר את מלית החצילים והבצל
מעל לחצילים לשים פרוסות עגבניה...לי הספיק 3 עגבניות חתוכות דק.
מאיר אדוני בשלב הזה שם אנשובי וצנובר. אני זילפתי קצת שמן זית ופיזרתי מלח...ואפיתי עד שמוכן
בהגשה פיזרתי פטרוזיליה ונענע קצוצים וזיתי קלמטה♥מי שלא אוהב חצילים..שימו פטריות












אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger