יום חמישי, 10 באוקטובר 2019

אורז עם עוף ונקניקיות מרגז...הכל בסיר אחד..

השבוע מישהי שאלה אותי היכן הרשומה עם נקניקיות המרגז...אז עבורה חיפשתי,  ומעלה שוב.
תהנו.

 לשבת הכנתי תבשיל "הכל בסיר אחד"  ותאמינו  או לא, חלמתי על התבשיל הזה בלילה... אני שייכת לאנשים שגם החלומות שלהם קשורים לאוכל...((:  אז בראש כבר ישב לי התבשיל ומה שנשאר זה להעביר אותו למציאות, דהיינו לסיר (:

  מה אספר לכם, יצא פשוט מעולה, ובגלל זה ,אני משתפת אתכם. הרעיון בו הוא להכניס את השאריות שהיו לי במקרר. 2 גזרים 2 קישואים.
מעט עלי מנגולד וקצת כוסברה.כל פעם חשבתי על עוד מרכיב שיכול להכנס לסיר.
 תוך כדי העבודה    חשבתי לעצמי " למה שלא אכניס גם קליפת תפוז" ?   כן, כן, שלא תעזו לוותר!!!  זה נותן את כל הטוויסט של התבשיל.
   אתם יכולים להחליף את הירק , במקום מנגולד, תרד,במקום קישוא יותר גזר. אבל שני מרכיבים אני לא מרשה לכם לוותר והם קליפת התפוז והקבנוס...  אבל, אם אתם ממש ממש לא רוצים קבנוס , תחליפו לפפריקה מעושנת אבל זה לא יהיה אותו הטעם בדיוק.!!
בקיצור בלי הרבה דיבורים. אתם חייבים להכין אותו. וספרו איך יצא...




לטגן 2 בצלים גדולים עד להשחמה להוסיף 4 שיני שום כתושות. טגנו בסיר שיכול להכנס לתנור!!
לא לשטוף את הסיר לאחר הטיגון אנחנו נחזיר אליו את כל המרכיבים.
בקערה גדולה לערבב:
   2 כוסות אורז
 עם 2 גזרים ו2 קישואים מגוררים
3 עלי מנגולד קצוצים   ללא החלק הלבן
חצי כוס כוסברה קצוצה
חצי כוס חמוציות
קליפת תפוז.... לא לוותר!
2 קבנוס חתוכים לקוביות

לתבל הכל בתבלינים הבאים:
 בכף גדושה מרק עוף
כפית בהרט
רבע כוס שמן
כפית כוסברה יבשה טחונה
חצי כפית מוסקט מגורר
מלח ופלפל שחור
כורכום
להכניס את תערובת הבצל המטוגן והשום גם לקערה ולערבב הכל . לפני שמכניסים את העוף תטעמו קצת ותקנו תיבול אם צריך.
באותו הסיר שטגנו את הבצל,  להניח מחצית מתערובת האורז .



 את הכרעיים למשוח בשום, שמן וכף תבלין גריל
להניח על האורז  אני שמתי 4 כרעיים.
על העוף להניח את החצי השני של האורז.
להוסיף 4 כוסות מים  רותחים. לכסות  ולהכניס לתנור לשעתיים וחצי  בחום של 190.
 אחרי שעתיים  להוריד כיסוי ולאפות עוד חצי שעה.
אפשר גם על הגז, בלהבה הכי קטנה. לבשל שעתיים וחצי.
תהנו.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger