יום רביעי, 24 בנובמבר 2010

עוף עם אפונה ושומר



כמה שהוא מכוער.....
.איך אני שונאת לצלם תמונות של עוף.
לא יודעת למה, עוף תמיד יוצא מכוער בעיני בתמונות ולכן לא תמצאו כאן הרבה תמונות של עוף, אבל הפעם הייתי חייבת לשתף במתכון כי הוא כל כך טעים.

לטגן 2 בצלים עד להשחמה.
להניח על הבצל את כרעי העוף, את השומר החתוך ואת האפונה.
ניתן להכין גם ללא אפונה וכמות השומר תלויה בכם,כמה שבא לכם.
לתת להכל להתבשל ללא נוזלים ובסיר מכוסה למשך רבע שעה.

אחרי רבע שעה להוסיף 2 כוסות מים ולתבל ב:

פלפל שחור
מלח
כורכום
כף אבקת מרק עוף
מעט אגוז מוסקט מגורר
כף שום  גבישי או 2 שיני שום כתושות.
אני אוהבת להוסיף גם כף חוויאג' למרק.
להביא לרתיחה ולבשל במשך שעה על אש נמוכה.
בתאבון

2 תגובות:

  1. אין לך מה להתבייש, זה נראה מצוין ובטח גם טעים. זה מה שנאכל מחר לצהריים.

    השבמחק
  2. היי.
    להתבייש אני בטוח לא!
    אני פשוט לא אוהבת איך שעוף יוצא בתמונות.
    זה אכן מאוד טעים. תהנו.
    שבת שלום

    השבמחק

Powered By Blogger