יום שני, 8 באפריל 2024

פרגית ממולאת קוסקוס



במסגרת סיום החמץ,מצאתי בארון שקית קוסקוס מוכן:)  
לא לדאוג, לא אוכלים אצלי קוסקוס משקיות,זה משמש אותי לסלט קוסקוס שהבת שלי מאוד אוהבת.
אז עלה לי רעיון למלא בזה פרגיות לשבת. יצא מעולה.
ניגש למתכון:
אני הכנתי עם 11 פרגיות, אתם יכולים יותר או פחות .ואת הקוסקוס הכנתי לפי הוראות היצרן על השקית.
אז למתכון צריך כוס ורבע קוסקוס כבר מוכן.
נשים את הקוסקוס בקערה ונוסיף,רבע צרור כוסברה קצוצה ורבע צרור פטרוזיליה קצוצה
3כפות רוטב סויה
3 כפות רוטב צילי מתוק
כפית אבקת מרק בצל
מעט מלח
רבע כפית קינמון 
2 כפות סילאן
רבע כפית בהרט
וחצי כוס צימוקים.
לערבב הכל היטב.
  את הפרגיות צריך לשטח דק,אצלי הקצב עושה את זה .
לקחת תבנית לשמן אותה בשמן זית ועליה נניח את הפרגיות
כל פרגית נמלא בכף גדושה מהקוסקוס ונסגור בעדינות,ונניח עם הפתח כלפי מטה.
נמלא ככה את כל הפרגיות.
אם נשאר קוסקוס אפשר לפזר אותו צסביב לפרגיות בתבנית.
בקערה קטנה נכין תיבול לפרגיות:
2 שיני שום כתושות
כף פפריקה מתוקה\
3 כפות סילאן
3 כפות רוטב סויה
מלח לפי הטעם
רבע כוס שמן זית. לערבב היטב ולמרוח על הפרגיות,לכסות את התבנית ולהכניס לתנור שחומם מראש ל190
חצי שעה מכוסה ואז להסיר כיסוי ולאפות עוד עשר דק\רבע שעה עד שהפרגיות מוכנות
בתאבון♥



 

2 תגובות:

  1. נשמע מעניין, אבל פרופיל הטעמים רחוק ממני מאוד. צ'ילי מתוק אני לא סובל, דבש ח"ו, סילאן ח"ו, רוטב סויה לא ממש אהוב עליי. אבל זה רעיון מצויין, בהחלט. מכיוון שאצלי אין בעיה עם חמץ, וקוסקוס לא אוכלים אצלי, אולי אשתמש באורז במקום.
    תודה וחג שמח.

    השבמחק
    תשובות
    1. תנסה עם אורז:) אבל בלי סילאן,צילי וסויה.....זה כבר מתכון אחר...:)

      מחק

Powered By Blogger