יום שבת, 9 בנובמבר 2013

קציצות עם ברוקולי ונענע





השילוב הזה, שאולי נראה לכם מוזר עלה לי בראש אחרי שהבעל הביא צרור ענק של נענע,התחשק לי להכניס 

אותו לאוכל ולא רק לתה. לסוף השבוע תכנני קציצות עוף ומאחר שהעוף הוא חלק קצת יבש אני אוהבת להכניס 

לתוכו ירקות על מנת שיקבל עסיסיות. במקרר היה ברוקולי לכן הוא היה הנבחר(: ,בקיצור,אחרי כל הקשקשת 

שלי כאן,יצא תבשיל טעים מאוד ומוצלח. אז הנה אני משתפת.


לקציצות:

חצי קילו עוף טחון

5 פרחים של ברוקולי קצוצים בסכין...רק את התפרחות ללא הגבעול

3 כפות פירורי לחם

2 שיני שום כתושות

10 עלים של נענע

כף גדושה אבקת מרק בצל

כפית חוויאג למרק

כפית בהרט

כורכום, מלח ופלפל שחור

מוסקט מגורר

3 כפות שמן זית

לערבב הכל וליצור קציצות

הרוטב:
בסיר לטגן בצל רגיל ובצל סגול עד להשחמה.

להכניס את הקציצות להנמיך גז ולתת להם אידוי של 5 דקות, ללא נוזלים.

להוסיף מים עד לחצי גובה הקציצות

להכניס שקית של אפונה ירוקה

15 עלים של נענע קצוצים ואת אותו תיבול של הקציצות. לבשל חצי שעה.

בתאבון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger