יום שלישי, 11 בספטמבר 2012

קרפלאך

חברי הפייסבוק של הבלוג ביקשו את המתכון לקראפלך שהעלתי שם. אני מעלה שוב את הרשומה הזו. הפעם שמתי מלית של בצל מטוגן שערבבתי עם תרד, לתוך המלית הוספתי  חצי כוס גרגרי חומוס שטחנתי. תיבלתי במלח, פלפל שחור וכמון.

אומנם אני לא שייכת לעדה שאוכלת קרפלעך,אבל התחשק לי לטעום.
קרפלאך או קרפלעך, ורניקס, כולם אותו שם  לאותו מאכל .מאכל שדומה מאוד לרביולי.
מכינים בצק ,ממלאים במלית ומבשלים כמו פסטה, במים עם מלח.
מה לעשות עם זה אחר כך? זו כבר בחירה שלכם.
יש כאלה שמוסיפים את זה למרק או שמגישים עם רוטב. אני אוהבת עם המון בצל מטוגן.
שמים בקערה:
2 וחצי כוסות קמח
2 ביצים
כוס מים רותחים
כף שמן
לשים לקבלת בצק רך ונעים. לתת לו לנוח רבע שעה

מלית "פירה"
4 תפוחי אדמה בינוניים מבושלים בקליפה . מקלפים מועכים במזלג

מערבבים עם בצל קצוץ מטוגן, מלח ופלפל שחור


בזכות אבי היקר שהביא לי הרבה רימונים, הכנתי רכז רימונים מדהים. הבדל עצום בין הביתי לקנוי!!!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger