יום שלישי, 19 במרץ 2013

סלמון עם קצח ופסטו כוסברה


 סלמון... לא סתם קוראים לו מלך הדגים!!! חוץ מסלמון אני לא מסוגלת לאכול שום דג אחר ...
הבעל מתחנן כבר המון זמן שאכין לו דג שלם בתנור ואני לא מוכנה...יש לי סיוטים מהעיניים של הדג שמכינים לראש השנה,אז דג שלם זה ממש ביעותים(: ואני מכירה כמה נשים שקוראות את זה עכשיו ויודעות על מה אני מדברת ...
בגלל אהבתי לסלמון אני כל פעם מחפשת דרכים שונות להכין אותו.
השבוע הכנתי אותו כמו שאתם רואים בתמונה. כמה דקות הכנה ומתקבל דג טעים ביותר!!
למתכון:
לטחון חצי צרור כוסברה עם 4 כפות שמן זית ו5 שיני שום. להוסיף לקערה כף חרדל,כף דבש,מעט מלח וחצי כוס אגוזי מלך. לטחון הכל בבלנדר מוט עם חצי כוס מים. לשים את קוביות הסלמון בקערה  ולפזר המון קצח!!!ולהשרות שעה במקרר. לאפות 25 דקות ב190. להגיש על סלט או לצד פחמימה כמו תפוחי אדמה!! בתאבון


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger