יום שלישי, 18 בדצמבר 2012

פרגיות ממולאות בכוסברה,למון גראס ואגוזי מלך.

 


לשבת שעברה התחשק לי להכין משהו חגיגי ומושקע(:  אצלי מנות חגיגיות הן לא רק בחגים אלא לפי מצב הרוח...
לפעמים בא לי מאוד להשקיע לשבת ולפעמים יש חשק לחפף...
מגש פרגיות כבר היה במקפיא, חשבתי על מלית שלא אצטרך ללכת עכשיו לסופר אלא ממה שיש בבית ובמקרר.

למון גראס יש לי תמיד בעציץ,אגוזים תמיד יש, כוסברה הייתה במקרר, החלטתי לטחון את הכל ולמלא את הפרגית.

אני לא טעמתי ......במהלך השבוע אני לא אוכלת עוף או בשר בכלל!!!בשבת אני טועמת מעט, אפשר לומר שאני 90% צמחונית, אם אפשר למדוד צמחונות באחוזים(:
 ועכשיו,אחרי השידור בכולבוטק גם יצא לי החשק לאכול בשר בכלל.  אבל שאר הטועמים,אהבו מאוד!! הקרניבור העיקרי בבית אהב מאוד ! אז ניגש למתכון שהוא באמת פשוט ,החלק הכי קשה הוא לטחון הכל... לעבודה!

המלית הספיקה לי ל8 פרגיות.
 מלית:
חצי צרור כוסברה
2 גבעולי למון גראס....אם אין לכם ,שימו קליפת לימון מגוררת.
שלושת רבעי כוס אגוזי מלך.
את כל אלו לטחון יחד במעבד מזון או בבלנד מוט.
להוסיף כף סולת
מלח, פלפל,מוסקט מגורר ושן שום כתושה.

לשטח את הפרגיות ופשוט למרוח עליהן מה"ממרח" שהכנתם. לגלגל בעדינות ולהניח בתבנית.
לאחר שסיימתם למלא את הפרגיות,בקערה קטנה לערבב: 2 כפות שמן, כף שטוחה פפריקה מתוקה,כפית שום גבישי או שן שום כתושה, מלח וכפית תבלין לגריל. לערבב ולמרוח על הפרגיות עם מברשת.

 אם נשארה מלית של הכוסברה אתם יכולים לשים בתבנית, זה ייתן טעם טעים לרוטב.
לשפוך בתבנית כוס מים ולהכניס לתנור מכוסה בחום של 190 ל40 דקות.  להסיר כיסוי ולאפות עוד  רבע שעה עד שהפרגיות מקבלות צבע יפה. מדי פעם יש להרטיב את הפרגיות ברוטב שמצטבר בתבנית.
 בתאבון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger