יום שלישי, 5 באפריל 2011

מבשלים 2011

   לקחתי לי הפוגה קצרה מנקיונות הפסח וקפצתי לבקר בתערוכת" מבשלים 2011"


תערוכת מבשלים נפתחה היום והיא תמשך עד יום חמישי.

התערוכה ממולצת לכל אוהבי האפיה והבישול, אני הייתי שם ומאוד נהנתי, אבל, ויש לי אבל מאוד גדול לומר על התערוכה.

1. אני באמת לא מבינה מדוע התערוכה נערכת רק 3 ימים, זה מאוד קשה להתארגן  בשביל להגיע כשיש רק 3 ימים ולא לדבר שאלו ימים לפני חג הפסח.
2. בהמשך למה שכתבתי מעל, התערוכה נערכת לפני חג הפסח. אני מציעה למארגנים לחשוב על כך קצת יותר טוב לגבי שנה הבאה.
הציבור הדתי\מסורתי שאני נכללת בתוכו לא יכול לקנות המון פרודוקטים שנמכרים שם וחבל.
רציתי לקנות  כמה מוצרים ובגלל שחג הפסח מתקרב ובא אני לא רוצה חמץ, או מוצרים שיש בהם חשש חמץ בביתי.
 יהיה יותר רווח בתערוכה אם היא תערך אחרי חג הפסח. אני בטוחה בכך!
3. לגבי מחירים....... אני לא נתקלתי בהנחות מיוחדות או מחירים נמוכים לאותם מוצרים שאני קונה בחנויות המתמחות וחבל. הייתי מצפה להנחות משמעותיות שייגרמו לי לבוא לתערוכה ולא לקנות בחנות הקרובה לביתי.

ובכל זאת , מאוד כיף להסתובב בין הביתנים, לראות את כל השפים........מי שלא חובב מטבח לא ימצא שם את עצמו!
...
אז אם אין לכם "שריטה " רצינית של אפיה בישול או קונדטוריה אני לא יודעת עד כמה תהנו שם.החצי די השתעמם, אבל תיפקד על תקן בייבי סיטר לקטנה...

והנה כמה תמונות כדי "לפתוח לכם את התאבון"

זוכרים אותה? כן זו אביבה ממאסטר שף
    
ואת שגב משה אין צורך להציג




עולם שלם של מוצרים למטבח
   הקונדיטורים הנס וגלית ברטלה  מציגים  בבמה המרכזית הכנת מאפים ועוגות

 
השף אביב משה מציג בבמה המרכזית.



וזו מיכל אנסקי המקסימה


והנה יהודית. הלוא היא יוד המוכשרת . אין אפילו מספיק מילים לתאר כמה כישרון יש לאשה הזו! יוד זו הבחורה עם השיער הקצר משמאל.קונדיטורית,שמיבחינתי, אחת המעולות בארץ!



הייתי לוקחת את כל מה שיש על המדפים אלי הבייתה ,אם הייתי יכולה...



אני מאוד נהנתי ועם כמה שינויים קלים ,כפי שרשמתי למעלה, ההנאה הייתי מושלמת!

תגובה 1:

  1. מאיה - תודה רבה על הסקירה
    כפי שאת יודעת אני מאד מסכימה איתך על כך שזה מאדדדדדדד לא נוח שהתערוכה מתקיימת זמן כל כך קצר לפני פסח. זאת אגב הסיבה שלא הלכתי
    אני כמוך שרוטה רצינית בקשר לאפייה ואני יודעת שהייתי רוצה לקנות חצי תערוכה, אבל לפני פסח אני לא אכניס את רוב הדברים הביתה.

    אבל שוב - תודה על הסקירה :)

    השבמחק

Powered By Blogger