יום רביעי, 22 ביוני 2016

פרגיות ברוטב קפה


מתכון משגע בטעמו, לא לפחד מהשימוש בקפה!!!
אני תמיד אוהבת מתכונים שונים, לא שגרתיים...תכינו את הפרגיות הללו ואני מבטיחה לכם שהם יכנסו לתפריט הקבוע שלכם.


 המתכון של אבי ביטון  ובני סיידא. עם שינויים שלי.

חומרים.
חצי כוס קפה טורקי............כפית קפה שחור בחצי כוס מים.
600 גרם פילה פרגית.
6 תרמילי הל כתושים
2 כפות סוכר חום
עלים מגבעול טימין
מלח ופלפל שחור גרוס
4 כפות שמן זית.

אני הוספתי גרעיני כוסברה כתושים.
ו3 כפות סילאן


לסנן את הקפה .להוסיף את שאר המרכיבים. ולשים את הפרגיות במרינדה.
להשרות אותם 3 שעות או למשך הלילה.
לחמם מחבת פסים ולצלות את הפרגיות עד שהם מוכנות.
להגיש עם מבחר ירקות אנטיפסטי.
תהנו.

2 תגובות:

  1. את לא מפסיקה להפתיע
    הפרגיות נראות משובחות
    חייבים את ההל ? ( אני לא מחבבת )
    מבטיחה לנסות בקרוב .

    השבמחק
  2. היי. את לא חייבת הל,אבל אני חושבת שהל וקפה זה שידוך מושלם(: אשמח לשמוע איך יצא.

    השבמחק

Powered By Blogger