יום ראשון, 12 בספטמבר 2021

גביניות נהדרות



שלום לכם!!גביניות נפלאות לפתיחת הצום שמתקרב ♥


אני מאוד אוהבת עוגות שיש בהם גבינה. וגביניות במיוחד. אז החלטתי להכין גביניות לפי המתכון של קרין גורן,אבל ראיתי שבמתכון שלה צריך להשתמש ב3 חלמונים.....................אם יש מתכונים ששנואים עלי זה מתכונים שיש צורך רק בחלמונים...............ומה אעשה עם החלבון? אז אם יש לי זמן, אני מכינה נשיקות.אבל ברוב המקרים אין לי זמן,ולא בא לי להכניס את החלבון לחביתה.  וכמובן שיש מתכונים שדורשים 5 או 6 חלמונים.........לא בבית ספרי. החלטתי להכין את המתכון לגביניות מבצק שמרים רגיל ויצא מעולה.




חומרים
לבצק:
1 קילו קמח
50 גרם שמרים
1/2 כוס סוכר (100 גרם)
כוס וחצי חלב פושר
3 ביצים
מיכל אחד של שמנת חמוצה
קליפת תפוז מגוררת
200 גרם חמאה מומסת, פושרת
1 כפית מלח

למלית גבינה וצימוקים:

500 גרם גבינה לבנה יבשה 5% שומן (למשל "טוב טעם")

1/2 כוס סוכר (100 גרם)

2 שקיות סוכר וניל (20 גרם)

1 כפית תמצית וניל

1 ביצה
קליפה מגוררת   של תפוז
2 כפות קורנפלור (20 גרם)
20 גרם חמאה מומסת
1/2 כוס צימוקים (75 גרם)

ללו ש את הבצק ולתת לו לתפוח.אם צריך עוד קמח  אז להוסיף. בינתיים להכין את המלית.
לאחר שהבצק תפח. לרדד  למלבנים כל פעם חלק קטן מהבצק. את המלבנים לחתוך לריבועים ולהניח מעט מלית  על כל ריבוע.
לסגור היטב קצוות נגדיות. ולמרוח ביצה טרופה.
להניח לתפיחה נוספת ולאפות ב180 עד שמוכן.

אחרי שהן מוכנות אפשר לפזר אבקת סוכר או למרוח סירופ סוכר. לבחירתכם.
הן גם מעולות אחרי הקפאה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger