יום שני, 20 באוגוסט 2012

עוף עם כרוב ופטריות

 ניסיתם פעם לאפות כרוב? אני לא. תמיד בישלתי אותו בסיר עם המון בצל וזהו... הפעם לכבוד שבת חשבתי לאפות אותו בתנור ביחד עם עוף ומאחר שיש לי עציצים מלאים בעשבי תיבול רציתי מתכון שאוכל להכניס כמה עשבים פנימה.
כך למעשה נולד המתכון הזה.
בבקשה, הנה המתכון:
4 כרעיים...אם אתם מכינים יותר, אז  פשוט להגדיל כמויות. אני הכנתי כמות קטנה כי חוץ ממני ומהבעל האהוב אין סיכוי שמישהו יאכל כרוב מבושל.אני מאוד אוהבת וגם לי מגיע נכון?  (:
נחזור למתכון.
כרעיים
3 בצלים גדולים מטוגנים
חצי ראש שום כתוש
גבעול רוזמרין
כף זרעי חרדל
4 עלי מרווה
2 עלים של למון גראס
מלח ופלפל שחור
 רבע כוס שמן
כרוב קטן חתוך לרבעים
סלסלת פטריות


ההכנה:
בתבנית גדולה להניח  את הבצל המטוגן , מעל לבצל להניח את העוף, מסביבו לפזר את הכרוב והפטריות.
את כל התבלינים עם עשבי התיבול לערבב בקערה ולמרוח על העוף, אחרי שהעוף מרוח להוסיף לקערה כוס מים, לערבב היטב ולשפוך לתבנית. לכסות ולאפות ב190 במשך 40 דקות...במהלך האפייה להרטיב את העוף בנוזלים שמצטברים. אחרי 40 דקות להסיר כיסוי , אתם תראו שהכרוב התרכך ואיבד נפח. לערבב אותו בעדינות כדי שגם הוא  יקבל רוטב. להמשיך לאפות עד לקבלת צבע יפה לעוף. לי לקח כמעט שעתיים בתנור.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger