יום שלישי, 24 ביולי 2012

חצילים ממולאים גבינות


חם, חם, חם!!!  מה קורה הקיץ הזה? אפילו אני, חובבת קיץ ידועה. לא יכולה לסבול חורף וקור, אפילו אני מתחילה לקטר שזה בלתי נסבל!!!
בחום הזה אין חשק וכוח להתעסק יותר מדי במטבח ובטח שלא להכביד על הקיבה במאכלים כבדים. הנה מאכל קליל, שלא מכביד ,ביחד עם סלט עלים קליל יש לכם ארוחת ערב נהדרת.

לאוהבי החצילים, מדובר במעדן של ממש. המתכון אינו מסובך ולוקח בדיוק 10 דקות.
כדי שיהיה לכם יותר קל,גם למתכון הזה ובכלל, הצטיידו בכף פריזיאן, זהו כלי מאוד שימושי אצלי.

את החצילים אני חותכת לחצי לאורכם ומרוקנת אותם בעזרת כף פריזיאן. את "בשר" החציל שמים בצד, לא לזרוק!!
וניגש להכנת המלית:
לטגן כרישה אחת, רק את החלק הלבן
 להוסיף קוביות קטנות של קישוא
חצי צרור בצל ירוק קצוץ
את כדורי החציל ששמנו בצד
לטבל ב3 כפות סויה
2 כפות צ'ילי מתוק
מעט מוסקט מגורר
מלח ופלפל שחור
אחרי 10 דקות  לכבות את האש   ולקרר כמה דקות את המלית. להכניס לתוכה קוביות גבינה,איזה סוג שאתם אוהבים, אני שמתי בולגרית  ופרמז'ן .   אחרי הוספת הגבינה להעביר את המילוי לתוך החצילים. למרוח עליהם מעט שמן או לרסס למי שיש מרססת שמן.  מי שאוהב שילוב של מתוק ומלוח יכול להכניס למלית גם חופן חמוציות.
 לכסות את התבנית ולאפות 20 דקות בחום של 190. לאחר מכן להסיר כיסוי ולהמשיך לאפות עד שאתם רואים שהחציל התרכך והתבשיל קיבל צבע יפה.
תהנו

5 תגובות:

  1. מאיוש זה נראה מעדןןןןןןןןןןןןןןן|
    אני עצלנית בבישול אבל ממש מתחשק לי לנסות להכין את זה
    עם כמה חצילים השתמשת?

    השבמחק
  2. מתוקה שלי.אל תתעצלי(: זה טעיםםםםםםםם. אני השתמשתי בארבעה חצילים. זה גם מתאים לימים הללו שאין בשר...

    השבמחק
  3. בשבילי זה מתאים לכל ימות השנה :)
    תודה על התשובה. זה נראה ממש טעים ואולי אני אכין בסוף. רק צריכה לקנות חצילים מחר

    השבמחק
  4. זה נראה מעולה, אין על חצילים וגבינות וזה באמת מתאים לכל עונות השנה (אני מוכנה לחגוג שבועות בכל יום).

    השבמחק
  5. נכון ירדן. גם אני אוהבת מאוד חצילים וגבינות...

    השבמחק

Powered By Blogger