יום חמישי, 2 בספטמבר 2021

שקיות בלינצ'ס ממולאות כבד ותפוחים




 מה זה החום הזה??? בכל יציאה החוצה יש הרגשה שנכנסת לסאונה, ורק שתדעו,אני חובבת קיץ ידועה. לא יכולה לסבול קור וגשם, אבל אפילו עבורי...חםםםםםם יותר מדי!!
ובימים חמים אלו אין כוח לעמוד ולבשל וגם ארוחות השבת הפכו לקלילות יותר, למי יש כוח לבישול כבד שיושב לך בבטן,נוסף על החום הזה.
 הנה מתכון שמככב אצלנו בימי הקיץ החמים...בלינצ'סים בשלל מילויים וגרסאות,  לפעמים בשריים לפעמים חלביים כל פעם לפי החשק ומידת החום (:  ביחד עם סלט ירוק, לא צריך יותר!!!


את המתכון הזה אפשר לשנות להרבה גרסאות. במקום כבד ,אפשר פרגיות, במקום תפוחים אפשר ענבים או דובדבנים,כמובן שהם לא צריכים  לעבור תהליך של קרמל.

 למתכון תכינו עלי בלינצ'ס לפי מספר הסועדים,מהמלית תמיד נשאר קצת שאפשר לזלול כך סתם(:

 למלית: רבע קילו כבד  מי שרוצה יותר פשוט הגדילו כמויות מכל דבר. את הכבד להכשיר כנדרש.
 את התפוחים לחתוך לקוביות, בסיר קטן להניח כוס סוכר עם רבע כוס מים, כשהמים מתחילים להתאדות ומתחיל לקבל צבע קרמלי,זה הזמן להכניס את התפוחים, לערבב כדי שיקבלו קרמל מכל הצדדים. אחרי 10 דקות התפוחים מוכנים ותניחו אותם בצד עד שהכבד מוכן.
 נחזור לכבד.
בסיר לטגן 3 בצלים עד להשחמה


להוסיף כבד, פלפל שחור,מלח, וכף  מחוקה אבקת מרק בצל. לטעום ולתקן תיבול. אחרי 10 דקות אפשר להוסיף את התפוחים, ערבוב של כמה דקות וזה מוכן. לקרר את התערובת ולמלא עלה של בלינצ'ס במעט מלית ולסגור לצרור. אפשר להגיש ככה ואפשר עם רוטב פטריות.
 מתכון לבלינצ'ס? אני בטוחה שכל אחד יודע להכין בלינצ'ס,  אבל אם יש כאלו שלא יודעים(: תוכלו למצוא מתכון כאן
ובלינצס לפסח יש כאן

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה