יום חמישי, 9 ביולי 2020

פשטידת קינואה בטטה וזיתים

פשטידה נפלאה של השפית ליה שומרון שאני כל כך אוהבת.


אני שיניתי קצת את המתכון.. כרגיל :)
מעתיקה לכם את המתכון המקורי ורושמת לכם את השינויים שלי...תחליטו אתם איך להכין♥
מי שחשקה נפשו יכול להוסיף גם תערובת גבינות קשות לפשטידה :)
פשטידה מאוד מאוד מוצלחת....אצלנו לא נשאר פירור!  והכי טעים לחמם אותה בשבת על הפלטה,והתחתית הופכת לפצפוצי קינואה קרנצ'ים.....תענוגגגגגגג

1 כוס קינואה
1 בטטה קטנה, קלופה
3 ביצים
2 כפות ממרח שקדים.......אני לא השתמשתי!
½ כוס זיתי קלמטה, קצוצים....שמתי כוס
½ כוס אגוזי מלך, קצוצים
חופן עלי בזיליקום, קצוצים
½ בצל סגול, קצוץ.......שמתי הרבה בצל ירוק קצוץ
מעט אגוז מוסקט
מלח ופלפל שחור

אופן ההכנה:

1. מכינים את הקינואה: שוטפים במסננת דקה 1 כוס קינואה, מנערים ומסננים היטב.
מעבירים לסיר וקולים את הקינואה עד שהיא מתייבשת ועולה ממנה ריח "אגוזי".
מוסיפים 2 כוסות מים רותחים, מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש, מכסים ומבשלים
20-18 דקות או עד שנגמרים המים.
2. מחממים את התנור ל־ 180 מעלות.
3. חותכים את הבטטה לקוביות קטנות, מערבבים עם מעט שמן זית ואופים 25-20
דקות. לחלופין, מאדים את הבטטה הקלופה בסיר במשך 20-15 דקות עד לריכוך קל,
מצננים וחותכים לקוביות קטנות.
4. בקערה טורפים את הביצים, מוסיפים את ממרח השקדים ובוחשים היטב. מוסיפים
את הקינואה, הבטטה ויתר המרכיבים ומערבבים היטב.
5. משמנים תבנית עגולה או מלבנית ומשטחים בה את התערובת. אופים כ־ 30 דקות, עד
שהפשטידה מתייצבת ומשחימה.אני פיזרתי קצח לפני האפיה


זה כל כך טעיםםםםםםםם


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger