יום חמישי, 18 באפריל 2013

סלט פטריות ,חסה ומאש

אני מאוד מאוד אוהבת נבטים ובדרך כלל מנביטה לבד כך שתמיד יש לי קערה של נבטים במקרר. ממליצה לכם להנביט בבית. נבטים נחשבים ל"מזון על" ואין כל קושי בהנבטה. 

אם אין לכם חשק להנביט ,גשו לסופר הקרוב ותקנו חבילת נבטוטים..
הסלט לוקח שניות ,בריא מאוד וגם הילדים אצלי אהבו.

לסלט:
חסה חתוכה נקייה ושטופה
חבילת נבטים
סלסלת פטריות.
אני השתמשתי במאש שהנבטתי.

לרוטב:
כפית חרדל
כף סילאן
כף שמן זית
מיץ מחצי תפוז...כן,תפוז!!
פלפל שחור
לערבב הכל,לשפוך על הסלט ולהנות.
ובזמן האחרון אני בהתקפת מרשמלו(:
אי אפשר להשוות מרשמלו ביתי לקנוי....הבדל שמים וארץ. אני יכולה לשלוט בטעמים שאני רוצה ...תענוג!!


מרשמלו תות

 מרשמלו בננה קוקוס, ומרשמלו דובדבן

2 תגובות:

  1. וואו ! מדהים !
    אבל איך מכינים מרשמלו לבד ?
    מאוד הייתי רוצה לנסות !
    לשבת נכין את הסלט הזה !
    תודה ובהצלחה בסדנא!

    השבמחק
  2. היי רחלי. זה מאוד פשוט להכין מרשמלו ,רק צריך שיהיה לך מדחום מטבח ומיקסר חזר שמסוגל להקציף 10 דקות רצוף...יש המון מתכונים ברשת. כולם טובים. תציצי ביוטיוב יש שם הסברים מפורטים ומצולמים להכנה.

    השבמחק

Powered By Blogger