יום חמישי, 18 באוקטובר 2012

חורשט סבזי

אני מקווה שאני קוראת לתבשיל הזה בשמו הנכון...(:
הכל התחיל מכך שחברה יקרה  באה אלי לקפה וסיפרה לי על החורשט שאמא שלה מכינה,זה המשיך במייל שקיבלתי מגיסתי ,"מתכונים פרסיים"  וזה נמשך בתוכנית של אהרוני שבו הוא הכין חורשט...אני כבר לא יכלתי להתאפק וממש התחשק לי להכין. לי אין בעיה לנסות מאכלים חדשים,כל עוד הם כוללים מרכיבים שאני אוהבת,בלי שום איברים פנימיים,וחלקים כמו ,זנב, לשון, ואתם כבר מבינים על מה אני מדברת.... בקיצור,דיברתי עם אמא של חברתי וקיבלתי ממנה את המתכון המקורי שלה!!!   יצא מעולה. ממולץ להגיש עם אורז פרסי.
אז אורלי ,תמסרי תודה לאמא(:






למתכון:
לטגן בצל גדול עד להשחמה.
להוסיף קוביות בשר שנשטפו ויובשו היטב. אני משתמשת בבשר שמתאים לגולש.
לאחר שטיגנתם את הבשר מכל צדדיו, להוסיף כוס שעועית אדומה שהושרתה לילה קודם .
להוסיף 3 עד 4 לימונים פרסיים,מלח, פלפל שחור,כורכום וכמון.
למלא במים עד לגובה הבשר, להביא לבישול של שעה וחצי.
לאחר מכן לטחון במעבד מזון 2 צרורות של פטרוזיליה,צרור כוסברה, חבילה של כרפס,עלים וגבעול וכמה עלי נענע.להכניס לסיר ולבשל עוד ארבעים דקות עד שעה. אם חסר חמיצות אפשר להוסיף מיץ לימון טבעי.
בתאבון.

2 תגובות:

  1. נפלא ... האם יש לך באתר עוד מתכונים פרסיים ???

    השבמחק
  2. היי. לצערי לא. אני לא שייכת לעדה המדהימה הזו,עם האוכל הטעיםםם. אבל אם מישהו ששיך לעדה הזו מלמד אותי ,אני תמיד שמחה לנסות.וכאשר זה מצליח,אני משתפת כאן.

    השבמחק

Powered By Blogger