יום שלישי, 30 באפריל 2013

גלידת בננה נוטלה

בימים החמים הללו מה יותר כיף מלאכול גלידה קרה,אז למה שלא תכינו אותה בעצמכם. זו גלידה שלא מצריכה שיומוש במכונת גלידה,טעימה שזה אסון:)
לא תאמינו לי כמה שזה טעים,עד שתכינו בעצמכם.
אז אני מעלה שוב את המתכון שנמצא בבלוג. תהנו. יום קריר ונעים...

  הכל התחיל מ6 בננות שראו ימים טובים יותר. לא התחשק לי להפעיל תנור ולהכין עוגה,אז החלטתי לחתוך את הבננה לפרוסות ולהקפיא אותה. מתי שהוא אחליט לעשות איתה משהו(:
לאחר שבוע בערך נזכרתי שיש לי בננות בהקפאה, אבל שוב ,לא בא לי עוגה... החלטתי לטחון אותה במעבד מזון,ככה,כמו שהיא, ישירות מההקפאה. הוספתי כוס חלב, ( כוס חד פעמי.) ובשביל המתוק הוספתי 2 כפות גדושות נוטלה, אפשר להוסיף דבש, סילאן,אגוזים קצוצים, כל שילוב שבא לכם מתקבל. לטחון הכל ולהקפיא לשעה. אנחנו לא התאפקנו והיא נזללה עד תום ישר ממעבד המזון. חשוב שהבננה תהיה קפואה בזמן הטחינה.ולמישמעוניין בגרסה בריאה יותר מוזמן לוותר על הנוטלה ולשים במקומה יותר סילאן.
תכינו ותהנו. בתאבון!



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger