יום חמישי, 16 באוגוסט 2012

עוף עם חצילים,זיתים ועגבניות


חזרנו מהחופש...היה כיף ,אבל אין כמו הבית!!! המטבח שלי, המיטה שלי, והבלוג שלי(:  אז הנה מתכון לסוף השבוע הקרב ובא ...חצילים! הירק האהוב עלי. מתכון טעים וקל להכנה.

המצרכים:
בצל מטוגן
שום
כמון
פסטו
מלח
אבקת מרק בצל
חציל
זיתים ועגבניות

אז נתחיל, אבל לפני כן אתן לכם טיפ שיעזור לכם לתבשיל הזה וגם לתבשילים הבאים. פעם בחודש בערך,אני מטגנת כמויות עצומות של בצל, למי שיש מעבד מזון זה עניין מהיר, אני מאחסנת בקופסאות קטנות במקפיא וכל פעם מוציאה לפי הצורך, כך גם עם שום ועם פסטו, תמיד יש לי מלאי במקפיא,זה חוסך לי זמן יקר. כדאי לכם כשיש כמה שעות פנויות למלא את המקפיא, זה מקצר תהליכים....
לתבשיל הזה תצטרכו : 3 בצלים מטוגנים ו6 שיני שום כתושות. לטגן עד להזהבה ולהניח בתבנית רחבה.
על הבצל להניח כרעיים אני שמתי 3 מחוברים...הפולקע והמשולש(:  ככה קוראים לחלק הזה אצלנו..." אמא, אני לא רוצה את המשולש רק את הפולקע"....זו הבקשה הקבועה(:
בקערה גדולה להכניס חציל גדול חתוך לקוביות, חצי קופסה של זיתים ללא גרעינים, שטופים ומסוננים
2 גמבות חתוכות לקוביות, עגבניה חתוכה לקוביות וחצי צרור כוסברה קצוץ.
לתבל בכף גדושה פסטו, כף גדושה של כמון, מלח, פלפל שחור, רבע כוס שמן זית, וכף אבקת מרק בצל.
לערבב הכל יחד ולמרוח על העוף ובין חלק אחד לשני, לכסות את התבנית ולאפות חצי שעה, מדי פעם לערבב ולהרטיב את העוף. אחרי חצי שעה להסיר כיסוי ולאפות עד שהעוף  מקבל צבע יפה וכל היקרות התרככו.
תהנו



2 תגובות:

Powered By Blogger