יום רביעי, 22 ביוני 2011

עוף על מצע חצילים

עוד מתכון לאוהבי החציל... כמוני.
 במקרר היו לי חצילים שלא  ידעתי מה להכין איתם לשבת... חוץ מסלטים.
החלטתי לשלב אותם בעוף  ואכן הבחירה הייתה נכונה. זה יצא מעולה.
לי המתכון לקח בדיוק 5 דקות וזאת למה? כי אני תמיד מחזיקה במקפיא ממרח פלפלים קלויים וממרח שום וכוסברה.
אני מתארת לעצמי שלרובכם אין, אז המתכון יהיה קצת יותר ארוך בשבילכם.  לא להתייאש זה שווה את התוצאה.

אמרתי כבר שעוף תמיד יוצא מכוער בתמונות נכון?
 אז ניגש להכנה...
 אפשר להכין מראש את התיבול, אפילו יום לפני.


 למי שאין ממרח פלפלים וממרח שומברה יכין את זה כך.
על הגז לקלות 2 גמבות ו2 פלפלים חריפים.
אחרי הקליה   לצנן ולקלף,  להכניס את הפלפלים למעבד מזון ביחד עם רבע צרור כוסברה ו6 שיני שום ולטחון את הכל.

אחרי שהכנתם את  תערובת הפלפלים והכוסברה אפשר לגשת למתכון.

אני הכנתי ל6 חתיכות, ירך ופולקע ביחד.

על תבנית רחבה להניח פרוסות מ2 חצילים, שטופים ונקיים.

בקערה גדולה להניח את העוף אחרי ניקוי ושטיפה.
למרוח עליו את כל התערובת שטחנתם במעבד המזון.
לפזר עליו מלח ופלפל שחור. וחצי כף גרעיני כוסברה טחונים.
להניח את העוף על התבנית עם החצילים ולתנור.....  מכוסה ב190 מעלות חצי שעה.
אחרי חצי שעה להוריד כיסוי ולאפות עד להשחמה.
תהנו. להכין המון לחם בשביל החצילים.....

תמצאו אותי זמינה בדף הפייסבוק שלי.ברוכים הבאים למטבח שלי


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger