יום שלישי, 21 ביוני 2011

סביח גורמה




הבעל האהוב שלי שייך לצד העיראקי ,ובתור  שכזה, שבת בבוקר אוכלים סביח,,, למי שלא מכיר, פיתה עם חצילים , ביצה קשה   ירק ועוד ....
אנחנו כבר שנים לא אוכלים סביח, מהסיבה הפשוטה שחוץ מהאיש היקר שלי  אף אחד לא אוהב את זה.
 השבוע  הכנתי  סביח  מהיר שבו הכל מורכב ביחד ונכנס לתנור.   מיותר לציין שהצד העיראקי במשפחה מאוד אהב!!

בלחם שמתי חצילים, פלפלים חריפים קלויים, עגבניות וזיתים. תיבלתי במלח ופלפל שחור ושלחתי לתנור .
רבע שעה לפני שזה מוכן  הכנסתי גם ביצה. והשארתי לאפיה עד שהביצה התבשלה.



 אין פה מתכון, כל אחד יכול למלא ככל העולה על רוחו. לילדים שמתי עם גבינות וביצים.
מתכון ללחם יש בבלוג או השתמשו בכל מתכון שלכם שאתם אוהבים.
בתאבון.
שאלות הבהרות ועוד..... השאירו לי בדף הפיסבוק.



תגובה 1:

  1. וואווווווווווו
    שגרנו בארה"ב הייתי מתארחת הרבה פעמים אצל חברה שהיו אוכלים אצלה את זה בשבת בבוקר, ומאדדדדדדד אהבתי את זה.
    בתקופה האחרונה גיליתי סלט סביח שאני קונה בסופר.
    מי שלא מכיר - מומלץ ביותר!!

    השבמחק

Powered By Blogger