יום ראשון, 24 באפריל 2011

טיפים קלים... לגזור ולשמור!

לכל אלו ששואלים אותי במייל על ההערכות  שלי לפסח במטבח , אני יכולה לומר שלכל אחד יש את הדברים הקטנים שעוזרים לו בפסח במטבח . אני אתן דוגמא לאלו שעוזרים לי.
כל השנים היו לי צנצנות יפות לתבלינים של פסח, כלים יפים לתה, קפה,סוכר.
כל שנה לשטוף מחדש וביום האחרון של החג למהר להחזיר למקום.
אני הקלתי על עצמי ולפסח אני קונה קופסאות חד פעמי כמו של חמוצים.



מאחסנת שם את התבלינים וכך חוסכת מעצמי שטיפות ואחסון מיותר.
גם בקופסאות התה והקפה אני שמה שקית סנדויצ'ים, גוזרת אותה כמעט עד לקצה הכלי ובתוכה אני ממלאת את הסוכר קפה וכ"ו ואז כשיוצא החג אני פשוט שולפת את השקית ומחזירה את הכלי לארון, שוב חסכתי שטיפה וייבוש בדיוק בצאת החג כשאני לא רוצה ששום כלי ייגע בחמץ שנכנס הבייתה...מופלטה,,,זוכרים?
טיפ נוסף... לפני החג אני מתכננת תפריט מדוויק מה אני הולכת להכין . מהסלטים והתבשילים ועד למתוקים ובהתאם לכך קונה לי קמח מצה ותפוחי אדמה..... כי ברוב המוצרים אפשר להשתמש אחרי פסח,,אבל היו שנים שלא תיכננתי ונשארתי עם קמח מצה ותפוחי אדמה אחרי פסח וביננו  אין מה לעשות עם זה אחר כך.
אז לתכנן ולהקל על עצמנו בפרטים הקטנים.
מקווה שעזרתי ולו במעט.
חג שמח

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger