יום חמישי, 29 בדצמבר 2011

לחמניות ממולאות

מבצק של לחם רגיל אני מכינה לחמניות ממולאות בשלל מילויים.
בכל מילוי אני מכינה את הלחמניה בצורה שונה על מנת להבדיל בין המילויים השונים

בצק ללחם

1 קילו קמח. אני תמיד מכינה חצי קמח רגיל וחצי מלא
50 גרם שמרים או 2 כפות שמרים יבשים
חצי כוס שמן
3 וחצי כפות סוכר
כף שטוחה מלח
ללחמניות הללו אני מוסיפה לבצק גם בזיליקום יבש.  אפשר גם זעתר או אורגנו.
מים ,בערך 3 כוסות. הקמח המלא "אוהב "מים.
 תתחילו עם 2 כוסות ותוסיפו אם צריך.
ללוש הכל ולהתפיח.

אחרי התפיחה לחלק לכדורים


לרדד כל כדור ל"פיתה" קטנה ולמלא במלית הרצויה.

אפשר לסגור לכדור ואפשר צורת כיסונים.

מלויים שונים:

מלית גבינה................אני מורחת רוטב עגבניות ומעל מפזרת עמק מגורר וזיתים. אפשר בולגרית או צפתית.לפי טעמכם.
לתבל באורגנו ובבזיליקום.


מלית פטריות....................לטגן3 בצלים היטב. להוסיף קופסת פטריות וכוס תירס.. אפשר לשים גם טונה.
כשהמלית מתקררת אני מורחת על הבצק כף ממרח פלפלים. רשמתי למטה איך מכינים..........

מניחה על הממרח כף ממלית הפטריות וסוגרת היטב.
אפשר גם מלית טונה עם התבלינים האהובים עליכם.

למרוח ביצה ושומשום ולאפות ב190 עד שמשחים.






רוטב פלפלים.
 להכין כמות גדולה ולהקפיא.
לטחון במעבד מזון כמות ענקית של גמבות. אם אתם אוהבים את הטעם הקלוי אז להכין לפי התהליך הארוך שזה אומ,ר לקלות על הגז ,לקלף, ואז לטחון.
את כל הכמות שטוחנים להכניס לתבנית תנור לתבל במלח ושמן זית.  לפי כמות הפלפלים שהכנתם.
להשאיר בתנור עד שהכל מסמיך ומצטמטם כמעט לחצי.
אני משאירה את זה על 160 שעה וחצי. וכל פעם לערבב.
להכניס לצנצנות מעוקרות ולמקפיא.

2 תגובות:

  1. ניסיתי,יצא מעולה! הכנתי גם במילוי טונה+עגבניות מיובשות+גמבה יאמי יאמי

    השבמחק
  2. יופי. אני שמחה שאהבת. גם אני מכינה עם טונה לפעמים.

    השבמחק

Powered By Blogger