יום שני, 12 באפריל 2010

שום טרי





עכשיו כשהשום טרי טרי וזול.  אני מכינה כמויות גדולות של ממרח שום טרי ומקפיאה.

אני מקפיאה ב2 צורות. 

צורה אחת ,אני טוחנת  את השום במעבד מזון עם קצת שמן זית וממלאת צנצנות קטנות.    לא לשכוח לרשום תאריך הכנה על הקופסא.

צורה שניה . אני ממלאת שקיות סנדוויץ'  בממרח שום ומשטחת את השקית כך שמתקבל ממרח שטוח שטוח. את ריבועי הממרח אני מקפיאה. למחרת כשהכל קפא . אני מוציאה את השקית ופשוט שוברת את גוש השום לחתיכות..פטיש שניצל יעשה את העבודה מצויין.

ואז יש לי חתיכות בגדלים שונים של השום  ואני שולפת כל פעם  קוביה לפי הגודל הרצוי.
אפשר לעשות זאת גם בקרחוניות...........אבל למה ללכלך כלים, לא?
בקיצור המלצה שלי, לכו לשוק ,קנו מלאי גדול ותמלאו את המקפיא

אותו הדבר אני מכינה גם עם בזיליקום וכך תמיד יש מלאי בזיליקום במקפיא. מצויין במיוחד בחורף שבו הבזיליקום בעציצים שלי כבר נבול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger