יום שבת, 11 ביוני 2011

טורטיות


יצא לכם לראות כמה עולה חבילת טורטיות בסופר?
אז השבוע החלטתי להכין טורטיות ממולאות, ומאחר ואני יודעת שלהכנת טורטיות דרוש קמח תירס מיוחד שאין אותו בסופר אז ויתרתי על רעיון ההכנה והחלטתי לקנות.
מה רבה הייתה הפתעתי שגיליתי שחבילה של 6 טורטיות עולה 30 ש"ח.אז החלטתי שאני לא מוכנה לשלם מחיר כזה על מוצר כל כך בסיסי  והחלטתי להכין לבד ויהי מה.

אז ככה ,למי שמעוניין לקנות את קמח התירס המיוחד ,יכול למצוא אותו בחנות המפעל של השף איתמר דוידוף פשוט הקישו בגוגל ותמצאו.
 אני החלטתי ללכת על טורטיות מקמח רגיל וזה יצא נהדר ואפילו התנהגו מצויין אחרי הקפאה.

אז בבקשה מתכון לטורטיות מקמח רגיל.

את המתכון מצאתי באתר פסטו.

מרכיבים
2 כוסות קמח
1/2 1 כפיות אבקת אפיה
1 כפית מלח
2/3 כוס חלב חם(לא רותח) אני השתמשתי במים
2 כפות שמן
דרך הכנה

 מערבבים את כל החומרים היבשים בקערה, .

יוצרים גומה במרכז ומוסיפים מים חמימים ואת השמן ומערבבים עד לקבלת בצק גמיש ולא דביק.

מוצאים ולשים מספר דקות על משטח מקומח מעט ומניחים למנוחה של 30 דקות!.

מחלקים את הבצק לכדורים בגודל ביצה ומשטחים כל כדור בכפות הידיים, בעזרת מערוך משטחים את הכדורים על משטח מקומח מעט לעיגולים בעובי 3 מ"מ.

מחממים מחבת כבדה על להבה בינונית, מניחים עיגול בצק במחבת ומטגנים ללא שמן עד להזהבה קלה והבצק מקבל בועות קטנות. מוציאים ושומרים מכוסה במגבת עד להגשה.

ניתן לאחסן בקופסה אטומה ולהקפיא לשימוש מאוחר יותר.

מגישים ממולא מראש או מניחים בצלחת הגשה ומניחים לכל אחד למלא במילוי הרצוי לו. ניתן להגיש גם עם מטבלים שונים.
לי יצאו 10 טורטיות בינוניות.
והקפידו לכסות אותם במגבת ולהשתמש מיד ,אם לא,  תקפיאו אותם ותוציאו לפי הצורך.
אז יצאו 10 טורטיות במחיר של כמה שקלים בודדים עדיף לא?
 ומזכירה לכם, הצטרפו לדף שלי בפייסבוק ותשאירו שם הערות, שאלות הצעות וכ"ו.  "ברוכים הבאים למטבח שלי"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

Powered By Blogger